Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Purple Dream
entryaboutStuff




Iloveyou Capital DS
Friday 15 June 2012 | 0 comment(s)
Assalamualaikum as the beginning :'))
Now , aku nak citer . Finally , aku rasa aku dah dapat someone yang betul betul aku SAYANGS :) 
Maybe dea memang kasar dengan aku , tapi aku dapat terima semua tuhh . Sebab aku rasa , bila aku dapat faham dea , and insyaAllah dea dapat faham aku . Dea jujur <3
Semua tu , buat aku terlebih lebih pulaa sayang dea . Haduii , tak gheti laa aku nak btau korang acanaa aku sayangs deaa :'/ Mwehehe <3
Dayard , Alia sayangs Dayard ketat ketat ! Erat erat ! Muchx :* !
Awakk , saia janji ! Bila awak terima jea saya , apa yang awak nak , semua dapat yunx :)
 Jangan risau kay ? Iloveyou sayangs :'))
Sayangs budak kad atas niehh SAMPAI MATI <3 :* !




Older Post . Newer Post